ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTEK

 

A jelen általános szerződési feltételek ( a továbbiakban: ÁSZF) rendelkezései a KireBízzalak Kft. (székhelye: 7624 Pécs, Kodály Zoltán utca 5. 2/14. Cégjegyzék száma: 02-09-085324 adószáma: 28769390-2-02  email címe: kirebizzalak@gmail.com; továbbiakban: Üzemeltető) által üzemeltett www.pecsisitter.hu fődomain alatt elérhető és a családtagok felügyeletével összefüggő szolgáltatást igénybe vevő szerződő felek (a továbbiakban: Család) valamint az Üzemeltetővel szerződéses kapcsolatban álló sitterek között fennálló kapcsolat feltételeit rendezi.

 

  1. Az Üzemeltető adatai:

 

  1. Cégnév: KireBízzalak Kft.

Székhely:   7624 Pécs, Kodály Zoltán utca 5. 2/14.

Cégjegyzékszám: 02-09-085324  vezetve a Pécsi Törvényszék mint Cégbíróságnál

Adószám: 28769390-2-02
Elektronikus kézbesítési cím: kirebizzalak@gmail.com
A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület neve: Baranya Megyei Békéltető Testület , (székhelyének postai címe: 7602 Pécs, Pf. 109.)

 

  1. A regisztráció feltételei

 

  1. A Regisztráció a https://pecsisitter.hu/regisztráció linken elérhető regisztrációs folyamat végigvitelével jön létre.

A Szolgáltatás regisztrált igénybevevője az lehet, aki:

  • cselekvőképességében nem korlátozott, nagykorú természetes személy;
  • Nyilatkozik arról, hogy az ÁSZF és az Adatkezelési Tájékoztató tartalmát ismeri és elfogadja

 

  • A regisztráció

 

  1. A regisztráció a regisztrációs ív kitöltésével kezdődik. Amennyiben a Családtag nem ad meg adatokat, vagy nem megfelelő formátumban adja meg a kért adatokat, a regisztráció újrakezdődik mindaddig, amíg a regisztrációs ív nem teljes és hiánytalan.

 

  1. A regisztrációval a Családtag kifejezetten hozzájárul a megadott személyes adatok Üzemeltető általi kezeléséhez és meghatározott körben történő nyilvánosságra hozatalához, illetve szavatolja, hogy a szükséges hozzájárulás birtokában adja meg az adatokat.

 

  1. A regisztráció és  a  személyes adatok   megadásának   célja,   hogy   az Üzemeltető   a Családtag számára  legmegfelelőbb Sittereket  tudja  ajánlani,  és  hogy  Megrendelés  esetén  a  Sitter kapcsolatba tudjon   lépni   a Családtaggal.   Jelen   ÁSZF   elfogadásával   a Családtag   büntetőjogi   felelőssége tudatában kijelenti, hogy az általa megadott adatok a valóságnak megfelelnek, az adatkezelés célja az Üzemeltető és a Sitter között fennálló jogviszonyból eredő jogok és kötelezettségek teljesítése.

 

 

  1. A regisztráció és a foglalás menete

 

  1. A regisztráció során a Családtag kitölti a regisztrációs adatlapot, majd a Regisztráció! gombra kattint.

 

  1. Ezután a Foglalás Menüpontban a Családtag kitölti a foglalási űrlapot, esetlegesen feltölti a fényképet, egyéb dokumentumokat, majd az ÁSZF, adatvédelmi nyilatkozat, valamint a NAV felé történő bejelentési kötelezettsége elfogadása után a Foglalás! gombra kattint.

 

  1. Az Üzemeltető munkatársai összevetik az ajánlatot a nyilvántartásokkal (a továbbiakban Ellenőrzés). Amennyiben az Ellenőrzés sikeresen zárult, úgy az Üzemeltető értesíti a Sittert, aki az ajánlat elfogadásáról legfeljebb 2 órán belül nyilatkozni köteles. Ezután az Üzemeltető munkatársai e-mailben megerősítik az ajánlat elfogadását a Sitter nevének, szükség esetén egyéb adatainak egyidejű közlésével.

 

  1. Az Ellenőrzés sikertelenségéről az Üzemeltető elektronikus úton vagy telefonon tájékoztatást nyújt a Családtag részére. Az Ellenőrzés sikertelensége esetén a Családtag által megadott személyes adatok és feltöltött fényképek nem visszaállítható módon törlésre kerülhetnek a Családtag kifejezett kérését követően.

 

  1. A Családtagnak lehetősége van közvetlen ajánlatot tenni a számára szimpatikus Sitter részére is. A foglalás díjtalan, többletköltség csak kiegészítő szolgáltatás igénylése, illetve sürgősségi felár esetén van. Rendszeres foglalásnál a Sitter kedvezményt biztosíthat a szolgáltatás díjából, melynek mértékét az Üzemeltető a weboldalán teszi közzé.

 

  1. A Családtag a Regisztrációval egy időben kifejezetten hozzájárul, ahhoz,  hogy  elérhetőségei az Üzemeltetővel kapcsolatban álló Sitterek számára megismerhetőek legyenek illetve azok átadásra kerüljenek.   A regisztráció során rögzített adatok  az Üzemeltető  adatbázisban  szerepelnek, az adatok a Családtag kérésére bármikor módosíthatóak illetve kérés esetén azok  törölhetőek.  A Családtag a Sitter személyes adatait  kizárólag  a szolgáltatás időtartamára jogosult  megőrizni,   vállalja  hogy  annak  megszűnése  után  a Sitter minden  adatát  törli  valamennyi  eszközéről,  és  azt  harmadik  félnek  semmilyen  körülmények között át nem adja.

 

 

 

  1. A Sitter

 

  1. Az Üzemeltetővel szerződéses kapcsolatban álló Sitter az ajánlat elfogadása esetén kötelezettséget vállal arra, hogy a legjobb tudása, valamint a Családtag által elvárt és jelzett elvek, szokások és napirend figyelembevétele mellett látja el a felügyeletet. A Családtag tudomásul veszi, hogy a Sitter nem köteles az ajánlat elfogadására, az Üzemeltető az ajánlat elfogadásáért, így a megbízás létrejöttéért felelősséget nem vállal, azt kifejezetten kizárja. A Családtag tudomásul veszi, hogy a Sitter kizárólag jelen ÁSZF szerinti felügyelet ellátásával kapcsolatos feladatokra foglalkoztatható, egyéb jellegű tevékenységekre nem. A Családtag köteles biztosítani az otthonában történő felügyelet ellátása alatt a testi épség megőrzésére alkalmas, biztonságos munkavégzési körülményeket, felelősséggel tartozik a Sitter testi épségét sértő károk bekövetkezése miatt.

 

  1. A Családtagnak a regisztrációs lap és a foglalási űrlap kitöltése során lehetősége van az általa foglalt, illetve részére kiajánlott Sitterrel történő ismerkedés igénylésére. Az ismerkedés maximális időtartama 1 óra, melynek leteltét követően a Családtag minden további jogkövetkezmény, avagy díjfizetés nélkül dönthet a Sitter szolgáltatásának visszautasításáról. A Sitter a megbízás visszautasításának tényét köteles haladéktalanul jelezni az Üzemeltető felé.

 

  1. A Sitter köteles a megbízás részleteinek Családtaggal történő egyeztetésére. Amennyiben a Sitter a megbízást elvállalja, a felek között a megbízási jogviszony létrejön. A Sitter az igénybejelentésnek megfelelően végzi el az igényelt szolgáltatást. Az igényelt szolgáltatás teljesítése során a Sitter megtesz minden szükséges óvintézkedést az általa felügyelt gyermek/felnőtt testi és lelki épsége érdekében, valamint a Családtag tulajdonának elvesztése vagy sérülése ellen.

 

 

  1. A Weboldal működése

 

  1. A regisztrációval, valamint a foglalási űrlap kitöltésével a Családtag egyértelmű, önkéntes és kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy adatait az Üzemeltető a vele szerződéses jogviszonyban álló Sitterekkel nyilvánosságra hozza, és a Sitter megbízza az Üzemeltetőt, hogy a közte és a szolgáltatását igénybe venni kívánó Családtag közötti kommunikációban segítséget nyújtson.

 

  1. A szolgáltatás elfogadása esetén a Családtag   megbízza   Sittert   háztartási alkalmazotti feladatok ellátására, így a felek között háztartási munkára létesített munkavégzésre irányuló jogviszony jön létre az erre vonatkozó 2010. évi XC. törvény rendelkezéseinek megfelelően. A Családtag a foglalás során nyilatkozik arról, hogy ennek tényét tudomásul veszi, egyúttal vállalja, hogy foglalkoztatóként a Nemzeti Adó-és Vámhivatalnak (a továbbiakban: NAV) havonta vagy több hónapra előre a munkavégzés megkezdése előtt a szükséges bejelentési és regisztrációs díjfizetési kötelességének eleget tesz. A Családtag tudomásul veszi, hogy a bejelentés során köteles megadni a NAV részére a saját adóazonosító jelét, -a Sitter - mint háztartási alkalmazott adóazonosító jelét és társadalombiztosítási azonosító jelét, valamint a tényleges foglalkoztatás kezdő napját.

A bejelentési kötelezettség teljesíthető elektronikusan az ONYA portálon keresztül vagy az országos telefonos ügyfélszolgálaton (185-ös szám) keresztül telefonon. A bejelentés papíron, postai úton vagy személyesen történő benyújtására nincs lehetőség. Annak érdekében, hogy a Családtag, mint foglalkoztató elektronikus úton bejelentést tegyen, ügyfélkapu hozzáféréssel kell rendelkeznie, melyhez előzetesen regisztráltatnia kell magát az ügyfélkapun.  A hozzáférés létesítésével kapcsolatban a www.magyarorszag.hu honlapon szerezhető be információ. A Sitter telefonon történő bejelentése a 185-ös szám hívásával az országos telefonos ügyfélszolgálat útján történik.  A bejelentéshez szükséges a Családtag adóazonosító jelének megadása. Az országos telefonos ügyfélszolgálat a bejelentést rögzíti, és a foglalkoztatót a bejelentés eredményéről egyidejűleg tájékoztatja. Az országos telefonos ügyfélszolgálat a bejelentett adatokat haladéktalanul továbbítja a NAV-hoz, és a bejelentett adatokat a bejelentést követő 5. év december 31-éig őrzi meg, azt követően törli azokat.

A Sitter bejelentését több hónapra előre is teljesíteni lehet. Ebben az esetben a bejelentés időszakánál meg kell jelölni a bejelentés időszakának a kezdetét és a végét. Amennyiben a bejelentési időszak végeként megjelölt hónap eltelik, de a foglalkoztatás tovább folytatódik, akkor a bejelentést meg kell ismételni a foglalkoztatás tovább folytatásának időszakára vonatkozóan is. Havonta történő bejelentés esetén a háztartási munkára vonatkozóan teljesített bejelentés a bejelentés napját magában foglaló hónap utolsó napjáig terjedő időszakra vonatkozik. Ugyanazon foglalkoztatott következő hónapban történő ismételt foglalkoztatása esetén a bejelentést újra teljesíteni kell.

 

A NAV felé teljesített bejelentést módosítani és visszavonni is lehet a foglalkoztató vagy a háztartási alkalmazott adatainak téves közlése, illetve a munkavégzés meghiúsulása esetén, melyre a bejelentést követő 24 órán belül van lehetőség.

 

A bejelentés megtételére, módosítására és visszavonására elektronikus úton történt bejelentés esetén az aktuális bejelentő és változás-bejelentő lap, illetve Ügyfélkapu hozzáféréssel használt ONYA portálon keresztüli bejelentés is szolgálhat. Ezt az elektronikus adatlapot számítógépen kell kitölteni, és az ügyfélkapun keresztül kell elküldeni a NAV részére. (ÁNYK rendszer) Az elektronikus adatlap kizárólag a NAV honlapjáról (http://www.nav.gov.hu) tölthető le. A telefonon történt bejelentés telefonos úton is módosítható. A NAV honlapján az adatlap, illetve a kitöltési útmutató újabb verziói jelenhetnek meg, ezért a Családtag saját felelőssége a szükséges adatlapok legfrissebb verzióinak használata.

 

A Családtagot az adóhatósági nyilvántartásba vétel, regisztráció céljából teljesített bejelentéssel érintett háztartási alkalmazottanként havonta 1000 forint összegű regisztrációs díjfizetési kötelezettség terheli.  A regisztrációs díj összege független attól, hogy az adott hónapon belül hány napon történt a foglalkoztatás. Amennyiben a Családtag a Sittert több hónapra előre jelentette be, az 1000 forintos regisztrációs díjat minden hónapra meg kell fizetnie.  A havi regisztrációs díj nem jár vissza akkor, ha az adott hónapban a Sitter foglalkoztatására nem kerül sor és a foglalkoztatás bejelentését a bejelentést követő 24 órán belül a Családtag nem vonta vissza. A regisztrációs díj megfizetése társadalombiztosítási ellátásra való jogosultságot nem keletkeztet, és a Sitter a Tbj. vonatkozásában nem minősül biztosítottnak.  E jogcímen tehát egészségügyi szolgáltatásra jogosultnak sem minősül a Sitter.

 

A Családtag a havi 1000 forint összegű regisztrációs díjat a NAV Háztartási alkalmazott utáni regisztrációs díj bevételi számlára -10032000-01076215 -történő készpénzfizetéssel, vagy az állami adóhatóság ügyfélszolgálatain bankkártyával, vagy ha pénzforgalmi számlával rendelkezik, átutalással a bejelentés napját magában foglaló hónapot követő hó 12. napjáig fizeti meg.

 

A Családtag tudomásul veszi, hogy amennyiben elmulasztja a regisztrációs díjfizetési kötelezettségét és/vagy a bejelentési kötelezettségét  teljesíteni,  a  mulasztással  érintett  naptári  hónapokban  a  Sitternek kifizetett bevétel teljes összege  után az Szja tv. a Tbj. és Szocho  tv. rendelkezései  szerint  a  személyi  jövedelemadót, az  egyéni járulékokat  és a  szociális hozzájárulási  adót meg   kell   fizetnie   az   adott jogviszonynak  megfelelően  (  azzal, hogy ha a mulasztás a Családtag érdekkörére vezethető vissza,  az  egyébként  a  magánszemélyt  terhelő személyi  jövedelemadót  és  a  Tbj.  szerinti járulékokat is a Családtag fizeti meg.

 

Az adórendszeren kívüli keresettel összefüggésben bevallási kötelezettség sem a Családtagot, sem a Sittert nem terheli. 

 

A Családtag tudomásul veszi, hogy a bejelentési, és a regisztrációs díjfizetési kötelezettség teljesítésének elmulasztása miatt vele szemben esetlegesen kiszabott bírság tekintetében az Üzemeltetőt felelősség nem terheli, azt a felek kifejezetten kizárják.

 

  • Felelősség

 

  1. A Családtag tudomásul veszi, hogy a Sitter foglalása és alkalmazása a Családtag saját felelőssége. Az Üzemeltető minden tőle telhetőt megtesz a Sitterek életkora, tapasztalata, képessége, alkalmassága, őszintesége, referenciái, profiljában található információi teljessége, valódisága és pontossága ellenőrzése érdekében, de a Sitterek által közölt adatok valóságáért a felelősségét kifejezetten kizárja. A Családtag tudomásul veszi a Sitter Szolgáltatáshoz kötődő és abban rejlő kockázatokat és a regisztrációval kifejezetten és feltétel nélkül lemond minden Üzemeltetővel (illetve annak vezető tisztségviselőivel) szembeni kártérítési jogáról. Felek kifejezetten kizárják az Üzemeltető felelősségét a szolgáltatás ideje alatt keletkező bármilyen kár, sérülés, halál, késés, követelés vagy költség igény esetére. Az Üzemeltető nem vonható felelősségre semmilyen közvetlen, közvetett vagy következményes veszteség vagy kár esetén (beleértve, korlátozás nélkül, üzleti, - adatokhoz kötődő illetve pénzügyi veszteséget) honlap használatából vagy az Üzemeltető bármilyen szolgáltatásából eredendően. Az Üzemeltető törekszik a szolgáltatás folyamatos és hibamentes üzemeltetésére, ugyanakkor kizárja a felelősségét a szolgáltatás hibás vagy nem rendeltetésszerű működéséből eredő bármely következmény vonatkozásában, így különösen a szolgáltatás üzemelésében beálló kimaradás, a használattal összefüggésben történő számítógép-meghibásodás, adatvesztés, valamint tőle független személyek által megvalósított, információs rendszerek biztonságát sértő magatartások esetén.

 

  1. A Családtag elfogadja, hogy az Üzemeltető felelőssége korlátozott ugyanakkor jelen ÁSZF semmilyen szinten nem korlátozza, illetve zárja ki a Sitter felelősségét bármilyen személyi sérülés vagy károkozás esetén. A Sitter a jogviszony teljes ideje alatt felelősséggel tartozik. A Családtag tudomásul veszi, hogy az Üzemeltető semmilyen körülmények között nem tehető felelőssé a Sitterrel létrejött jogviszonyból felmerülő bármely követelésért. A Sittert terheli a felelősség a Szolgáltatással összefüggésben végzett valamennyi tevékenységéért. A Szolgáltatás kizárólag a vonatkozó jogszabályok rendelkezéseivel összhangban, harmadik személyek és az Üzemeltető jogainak sérelme nélkül, valamint a jelen ÁSZF-ben foglaltak betartásával használható. Minden Családtag és Sitter köteles felelősségteljes magatartást tanúsítani, és más Sitterekkel, Családtagokkal és az Üzemeltetővel szemben tiszteletteljesen viselkedni. Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy korlátozza azokat a Családokat és Sittereket, akik a fenti feltételeket megsértették.

 

  1. A Sitter által nyújtott szolgáltatásért a Családtag a weboldalon közzétett aktuális Díjtáblázat szerint óradíjat vagy a honlapon közzétett egyedi árajánlat alapján meghirdetettek szerinti díjat köteles fizetni a Megrendelés alapján (továbbiakban Szolgáltatási Díj). Az Üzemeltető az árváltozás és az egyedi árajánlattétel jogát fenntartja.

 

  1. A Családtag által tett ajánlat visszavonása alkalmi esetben nem lehetséges, ilyenkor minden esetben ki kell fizetni a lefoglalt és ezzel egyszerre megrendelt órákat. Rendszeres (több órára előre megváltott) szolgáltatás esetén a Családtagnak lehetősége van, hogy az aktuális szolgáltatás megkezdését megelőző legkésőbb 48 órával a szolgáltatás iránti igényét lemondja, mely esetben a nek díja a lemondott szolgáltatás díjának 50%-a. Minden egyéb esetben a szolgáltatási díj 100%-ának megfizetésére köteles a Családtag. A szolgáltatás díját az Üzemeltető a Családtag Bankkártyájáról jogosult levonni.

 

  • Eszközök

 

  1. A Családtag vállalja, hogy a Sitter által nyújtott szolgáltatáshoz szükséges valamennyi eszközt a Sitter rendelkezésére bocsátja.

 

  1. Fizetés

 

  1. A Sitter által nyújtott szolgáltatásért a Családtag a weboldalon közzétett aktuális Díjtáblázat szerint óradíjat vagy egyedi árajánlat alapján heti illetve havi díjat köteles fizetni a Megrendelés alapján (továbbiakban Szolgáltatási Díj).

 

  1. A Szolgáltatási Díj a foglalás időpontját megelőzően esedékes. A Családtagot a Sitter irányába közvetlenül díjfizetési kötelezettség nem terheli  A Szolgáltatási díjról a Sitter nyilatkozik az Üzemeltető felé, mely nyilatkozat alapján az Üzemeltető bankkártyás,  avagy átutalással történő fizetési lehetőséget biztosít a Családtag részére. Amennyiben a Családtag nem ért egyet az Üzemeltető által küldött emailben írt Szolgáltatási díj összegével, úgy 3 napos jogvesztő határidőn belül kifogást tehet. Kifogás hiányában úgy tekintendő, hogy a Családtag az Üzemeltető által jelzett Szolgáltatási díj jogosságát elismeri, annak összegét nem vitatja és kifejezetten hozzájárul a teljes összeg bankkártyájáról való levonásához.

 

  1. A Szolgáltatási díj megfizetésére az Üzemeltető által biztosított és a SumUp EU Payments UAB által üzemeltetett fizetési rendszeren keresztül is van lehetőség. A fizetésnél megadott személyes adatokat a SumUp EU Payments UAB kezeli a hatályos szabályzatának megfelelően. Üzemeltető ezen a felületen megadott adatok kezeléséért nem vállal felelősséget. A SumUp EU Payments UAB szolgáltatással történő fizetés során felmerülő esetleges hibákért az Üzemeltető nem vállal felelősséget. Az első foglalást megerősítő automatikus visszaigazoló e-mailt az Üzemeltető a Családtag által megadott e-mail címre küldi meg. A SumUp EU Payments UAB szolgáltatással történő díjfizetésről a következő linkeken tájékozódhat bővebben: https://sumup.hu/.

 

  1.  
  2. Lemondás

 

  1. A Családtag által tett ajánlat visszavonása alkalmi esetben nem lehetséges, ilyenkor minden esetben ki kell fizetni a lefoglalt és ezzel egyszerre megrendelt órákat. Rendszeres szolgáltatás esetén a Családtagnak lehetősége van, hogy az aktuális szolgáltatás megkezdését megelőző legkésőbb 48 órával a szolgáltatás iránti igényét lemondja, mely esetben a Családtag adminisztrációs díj fizetésére köteles, ami a lemondott szolgáltatás díjának 50%-a. Egyéb lemondás vagy igénybe nem vett szolgáltatás esetén az Üzemeltető a honlapon közzétett adminisztrációs díj fizetésére köteles. A szolgáltatás díját az Üzemeltető a Családtag Bankkártyájáról jogosult levonni.

 

  1. A családtag tudomásul veszi hogy az Üzemeltető felé fennálló fizetési kötelezettség rendezéséig az Üzemeltető és a Sitter nem kötelezhető a szolgáltatások nyújtására, azok azonnali felfüggesztésére jogosult.

 

 

  1. Telefonon / e-mailen történő ajánlattétel

 

  1. A Családtagnak lehetősége van arra, hogy e-mailben a foglalas@pecsisitter.hu címre vagy telefonon (+36300197005) adjon ajánlatot az Üzemeltető részére, mely jelen ÁSZF szerinti regisztrációs ajánlattételi folyamattal egyenértékű ajánlattételnek minősül.

 

 

  • Megkerülés

 

  1. A Családtag tudomásul veszi, hogy a Sitter közvetlen és akár közvetett ajánlása harmadik fél részére kizárólag az Üzemeltető előzetes tudtával és írásba foglalt hozzájáruló engedélyével lehetséges. A Családtag tudomásul veszi, hogy a Sitter bármilyen adatának vagy elérhetőségének továbbadása harmadik fél részére az ÁSZF megszegésének minősül, melyért a Családtag kötbért köteles fizetni az Üzemeltető részére, melynek mértéke 350.000 Ft, azaz háromszázötvenezer forint. A Családtag kötelezettséget vállal arra, hogy a szolgáltatás díját semmilyen körülmények között nem adja át közvetlenül Sitternek. A Családtag kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Sitternek bármilyen egyéb módon (p. készpénz, normál banki átutalás) való fizetés vagy annak akár megkísérlése, jelen ÁSZF megszegésének minősül, melyért a Családtag 350.000-, Ft mértékű kötbért köteles fizetni az Üzemeltető részére. A Családtag kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt kötbér mértékét az Üzemeltető kizárásával illetve közvetlen vagy közvetett megkerülésével okozott hátránnyal arányban álló, méltányos összegűnek ismeri el. A Regisztrációval egy időben a Családtag kifejezetten és visszavonhatatlanul lemond a Ptk. alapján őt megillető, a kötbér bíróság általi mérséklésének kérelmezésére vonatkozó jogáról. A Családtag kifejezetten tudomásul veszi, hogy a szerződésszegés tényének Üzemeltető általi megállapításához elegendő a Sitter vagy harmadik személy nyilatkozata, elektronikus levelezőrendszerben avagy a közösségi médiában észlelt bejegyzés, tényközlés, kép vagy hanganyag közzététele. A Családtag tudomásul veszi, hogy az Sitter személyes adatait tartalmazó hatósági igazolványok másolata illetve az abban szereplő adatok csak a Sitter előzetes belegyezésével ismerhetők meg.

 

 

  • ÁSZF változtatás joga

 

  1. A Családtag tudomásul veszi, hogy az Üzemeltető bármikor jogosult a jelen ÁSZF egyoldalú módosítására. A módosításról a Szolgáltatás keretén belül tájékoztatja a Családtagot. Amennyiben a Családtag a módosítást követően ajánlatot tesz, úgy az a módosítás elfogadásának minősül.

 

  1. A Családtag tudomásul veszi, hogy az Üzemeltető bármikor jogosult a jelen ÁSZF egyoldalú módosítására. A módosításról a Szolgáltatás keretén belül – az internetes weboldalon közzétett értesítés formájában - tájékoztatja a Családtagot. Amennyiben a Családtag a módosítást követően ajánlatot tesz, úgy az a módosítás elfogadásának minősül.

 

 

  • Egyéb rendelkezések

 

  1. Bármely, a Weboldaltól különböző weboldal (Facebook.com, stb.), a Weboldalhoz kapcsolódó szolgáltatására az adott weboldal keretén belül közzétett szabályzatok és feltételek (is) vonatkoznak.

 

  1. Az Üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a Szolgáltatás bármely tartalmi elemét bármikor előzetes figyelmeztetés nélkül módosítsa vagy megszüntesse, azok megjelenését, tartalmát, működését megváltoztassa, azon hirdetést, saját szolgáltatásait bemutató vagy egyéb tartalmat helyezzen el.
  2. A Szolgáltatás működtetése és üzemeltetése az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései alapján történik.
  3. A Szolgáltatás működésével (belépés, regisztráció, jelszó, kommentek, stb.) kapcsolatos problémák az ügyfélszolgálatnak jelezhetők, a kapcsolatfelvételi űrlapon vagy a Rólunk menüpontban található elérhetőségeken keresztül.
  4. A Weboldal működtetése során történő adatkezelésről bővebb információ az Adatkezelési tájékoztatóban található.

 

  1. Érvényesség

 

  1. Jelen ÁSZF 2024. január 1. napján lép hatályba és határozatlan időre szól.